طرز کار با این پلنر :

برنامه هفتگی تونو وارد قسمت بالای پلنر کنین به طور مثال 6-8 : لعات ادبیات میخونم – 10 تا تست نمیدونین برنامه هفتگی چیه روی این متن کلیک کنید پلنر گامدو – برنامه ریزی روزانه

قسمت شکر گزاری :

ین قسمت شکر گزاری های امروزتون رو بنویسین  (این کار ر و صبح انجام بدین ) اگر نمیدونین شکر گزاری چیه و به چه دردی میخوره روی این متن کلیک کنید

قسمت روتین ها :

روتین صبح و روتین شب تون رو مشخص می کنید ( روتین نمی دونی چیه ؟ کلیک کن ) و اگر انجام دادین تیک می زنین ، این قسمت کمک میکنه ابتدا و انتهای روز رو مطابق میلت شروع و تموم کنی و حالت در هر حالت خوب باشه ، چون این روتین ها قراره  حالت رو خوب کننن.

قسمت چالش :

یه چالش برای انجام انتخاب کنین ( مثلا به وجود آوردن یه عادت می تونه باشه ) و انجامش بدین و تیکشو بزنین ، این قسمت به ایجاد عادت های جدید تون کمک میکنه که خیلی توی زندگی و کارتون حیاتی هستن ( مثل هر روز نیم ساعت زبان خوندن ، شستن دندونا و ……. )

قسمت کارای واجب :

میتونین 4 تا از کار های روزمره تون که نیازه حتما انجام بدین رو بنویسید و انجام دادین تیکشونو بزنین ، این قسمت به شما احساس امنیت میده که هیچ کارتون رو از دست نمیدین و به همه کار هاتون می رسید

قسمت حالت چطوره :

از دوتا بخش تشکیل شده بخش اول رو اول صبح علامت میزنین برا اساس حال صبحگاهی اون روزتون ، بعد توی کادری که در نظر گرفتیم بنویسید که چیکار کنید حالتون بهتر میشه ، در انتهای روز هم یه ارزیابی از حالتون داشته باشید که ببینید کاری که انجام دادید حالتون رو بهتر کرده یا خیر این بخش به خود آگاهی شما خیلی کمک میکنه و باعث میشه حس مدیریت روی حالتون داشته باشین

 

 

 

در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...